Sista hundkursen

Ja idag va det den sista hundkursen. Det känndes jätte tråkigt för det va ju en sån bra grupp o vi hade så kul. Men men.. så är det.
Idag gjorde vi lite svårare uppgifter som egentligen inte alls är på valp nivå. Det blev givetvis en del kaos o Bosse fick igång dom andra hundarna lite då o då. Han va iaf inte den enda som tur va, de flesta av dom va busiga idag.
Jag filmade en hel del där oxå med min nya videokamera =) Vi la över filmerna på datan nyss o det blev kanon bild + ljud. Så den rekommenderas verkligen. Hade tänkt först att lägga upp en av filmerna här men jag har inte bestämt mig än om jag är sugen att lägga upp dom på youtube.. jag får fundera lite till.

Ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Ida

Klart du ska lägga upp den :) Skoj att se ju!

2009-01-14 @ 22:29:44
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0