Söndag, fast det spelar ju ingen roll!

Nu när vi båda är arbetslösa så spelar det ju ingen större roll vilken dag det är. Men jag vet att det är söndag för det är ut med hundarna på en liten stund o sen är det middag hos gubbens morsfars.
Det är även tvätt dag idag för mig. Jag har bokat upp nästan hela dagen. Ska bli så gött att få undan allt. Hatar att ha en massa liggandes. Jag tillhör ju som sagt den få skala som älskar att tvätta. Det är gubben glad för =)

Idag va första dagen på länge som vi vakna upp ensamna. Andreas har ju åkt. Det är tråkigt, så kul med det få besök som kommer till oss ju. Hoppas du får det kul i Sthlm.

Mitt nyårslöft som jag o svärmor har va att sluta äta socker med undantag från 2 gånger i månaden. Berättat om det innan. Det har iaf inte börjat bra. Har inte vart lätt att ge upp det när man har haft besök o fått 13 kilo chocklad i julklapp. Men nu har jag förberett mig för måndagen ist. Då jävlar!! ...........Shit det är ju imon =/

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad tråkigt att ni båda är arbetslösa :( Jag hoppas verkligen att dt ordnar sig för er kramar om

Oj jösses 13 kilo choklad! Då förstår jag att det inte är lätt att börja ett nyttigt liv. Jag försöker oxå hålla mig ifrån godis och liknande nu. Blir nog gymmet imorn :) Puss!

2009-01-05 @ 09:38:50
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0