Alla dessa fyllon!

Nåt som jag inte har saknat när jag flytta här i från är alla dessa original som hänger runt om huset här. Nackdeln med torget så nära. Jag hade nästan glömt vilken klåda i arslet dom kan vara. Idioten går fram till Bosse o börjar busa o blir sne när jag drar undan han. Bara för detta kunde jag inget om hundar för så gör man tydligen inte. Nä det är ju bättre o låta en stinkande, smutsig o odräglig skitgubbe kladda på han. Men man blir ju stum till en början, skulle sagt nej fortare, om det nu hade hjälpt. Jaja.

Jag hade iaf en underbar kväll hemma hos Linda med gubbe. Alltid lika god mat man blir bjuden på. Tur du tar hand om mig o ger mig mat =D

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch vilken äckelgubbe! Han får inte röra Bosse bus :)

2009-07-20 @ 20:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0