Förberedelser

Ivriga o otåliga som vi är inför flytten så har vi redan börjat rensa upp lite. Vi har en stor skrubb med en massa skit i som vi måste gå igenom. Vi har kanske gjort 1/3 o redan kastat 3 soppsäckar med skit i. Det är dock lite svårare för gubben som tycker om att hamstra för man kan ju få användning av det nångång.. kanske.. eller?! ;P Jag däremot älskar att slänga.
Vi har grävt fram så många flyttkartonger som vi hitta o sparat på oss tidningar. Tänkte snart börja packa ner sånt som man inte behöver för att slippa stressa så mycket sen. Det här med porslin tycker jag dock är lite knepigt.. Linda kom o hjälp!!!
Jag har fått lite förfrågningar om lägenheten så jag får la berätta lite. Det är en 3:a på 77, vi har övervåningen så det finns en under oss också men båda har ingång från gatan. Vi får en mysig trappa upp till oss. Köket kommer att gå i svart o vardagsrummet i brunt. Det blir kanon, nästan som på Fagottgatan =D Det som blir lyx för oss är att få ett köksfönster, balkong, badkar, torkskåp, tvättmaskin o förhoppningsvis mer isolerade väggar o bättre grannar. Vi har väldigt svårt att tro att vi kan få värre.
Sen verkar det som att några vänner till oss ska ta över våran gamla lägenhet. Det hade ju vart kanon för då slipper vi betala dubbla hyror 1 månad. Håll tummen.

Tänkte visa lite kort från Götet som vi äntligen lagt över.

Grillning hos Stina i deras fina hus.


Utsikten från deras veranda.


Jag o Madde.


Syskonen.


Alice.


Bosse.


På den sötaste Lucas dop.


Fina mor o son. Saknar er!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mycket gumman :)

Gud vad spännande med lägenheten, det låter ju jättefint :) Ja börja rensa i tid, för det tar ett tag. Det värsta är städningen- fy vilken energi det går åt! Vilka vackra bilder du tagit, mysigt hus.

Åh så söt din systers pojk är :) Kram kram!

2009-07-30 @ 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0