Hemmåt från hemmet

Ja idag är sista kvällen här nere o det är blandade känslor som alltid. Sjukt när man har 2 hem. Jag längtar upp men vet att jag kommer längta ner väldigt snart igen. Va extra jobbigt att säga hejdå till familjen, det är så mycket som man missar, speciellt med dom små.
Jag har nog tjöta hål i huvudet på alla jag träffat om att komma upp o hälsa på snart, någon kanske nappar *håller tummen* ;)
Nästan alla som jag ville träffa har jag träffat även om jag önska vi fick mer tid tillsamman. Det har varit 2 kanon veckor verkligen!
Nu väntar flytten när vi kommer hem, kan inte med ord beskriva vilken glädje vi känner för detta. Tom packningen ska bli kul bara för det =)

Ses bland isbjörnarna! Höhö..

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt att ni är nöjda med veckorna här i götet :)

Ska ni flytta? Kram.

2009-07-20 @ 20:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0