Vad ska man göra?

Hänger nu framför dumburken för det finns inget vettigare att göra just nu. För några timmar sen följde jag gubben som just nu sitter på bussen till Oslo. Är inte van vid att han är borta, vi är nästan aldrig ifrån varann så. Jag saknar han sjukt mycket redan, men vi ses ju på söndag igen.
Bosse har fått en promenad, skulle gå längre men varken han eller jag orkade pga värmen. Håller nu på o tvättar o har innan det dammsugit. Vad ska man göra nu då?? Inte många är tillgängliga idag, det är tråkigt men jag har ändå haft turen att ha fått träffat de flesta som jag ville när vi va här nere.
Det kommer bli lite läskigt att sova ensam inatt, tur jag har Bosse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0