Besök hos plågis

Den här dagen började inte alls bra, jag hade besök hos plågis. Jag blir aldrig för gammal för att vilja skrika och slita mig loss från vitrockarna. Det böjade bränna i ögonen redan i väntrummet och när jag väl satte mig i stolen så grät jag som ett litet barn. Jag har stor fobi!!
Det gick la hyffsat bra ändå, tycker jag nu i efterhand. Väntar på svar som ska komma i augusti hur det blir med min jäkla visdomstand. Det verkar som att den måste bort för den gör ju stor skada men nu är dom iaf klara med att jag måste sövas ner. Det fiskar la sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fy det är inte trevligt att gå till tandläkarn. Jag hade fobi när jag var liten men nu är den borta. Så jag förstår hur du känner dig! Men tyckte det va duktigt av dig som klarade av att gå dit :) Va stolt Marre! Skönt att du kommer att bli sövd iallafall. Kram.

2009-07-01 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0