Bosse har blivit avbildad!

Igår ringde gubbens syrra och ville lämna en present till han. Vi hade ju ingen aning om vad det kunde vara men blev glatt överraskade. Hon hade målat av Bosse på en tavla till oss. Den är så sjukt bra, allt hon tar tag i blir till guld typ. Jag är jätte avundsjuk men glad =)




Jag är förresten sjukt trött nu för tiden, gubben lika så. Kanske beror på att semestern närmar sig, brukar ju bli så då. Hoppas bara på att vi får någon. Det blir ju iaf fjällen snart och jag kan inte med ord beskriva hur gött det ska bli.

Lite midsommar ångest har jag också, verkar inte hända ett skit här uppe. Det är inte lika stort här som i Götet. Verkar som det ska regna och va kallt här då med *mutter* Saknar västkusten så sjukt mycket ibland va!

Såg förresten filmen Marley och jag igår och vart så grymt besviken. Trodde man skulle skratta konstant åt terroristen eftersom vi känner igen våran terrorist i den hunden.. men inte. Kunde inte ens se klart slutet.

Kommentarer
Postat av: linda

vilken jätte fin!!

2009-06-16 @ 21:50:15
URL: http://mizzpinklady.blogg.se/
Postat av: Ida

Gud vilken fin tavla :) Vad duktig hon är på att måla.

Trist att filmen var käss :( Då ska inte jag hyra den iallafall.

2009-06-17 @ 17:05:49
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0