Hjoggböle fisk

Igår ville vi testa våra nya fiskespön så tillsammans med Tomas och Bosse
åkte vi igår kväll till en sjö.

Mitt sätt att fiska: på en stol i solen med en kall.


Gubben och Tomas sätt att fiska: i en båt med fångst på kroken.


Bosses sätt att fiska: simma efter båten, runda den o sen i land..


..för att skvätta av sig på sin mamma som bara vill ha det gött i solen.


Jag har förresten fått ett enormt horn i pannan, trotts min nya snygga fiskehatt.
Hatar mygg!




Midsommarafton kommer att firas med grillning hos Danne och Helen. Det blir lugnt o skönt.
Hoppas det regnar överallt förutom här =P
Glad midsommar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad gött det ser ut :) Synd att du inte fick någon fisk :( Men kan tänka mig att den kalla satt gött iallafall he,he.

2009-06-20 @ 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0