Idag är dåligt

Idag är jag hemma, det fick bli så, det kändes bäst. Idag har jag ont i magen, det är mindre kul. Ska knapra alvedon när jag orkar resa mig. Jag har nyss torkat en massa spyor från Bosse. Va längesen han spydde så jag blev lite förvånad när han börja hullka. Det brukar va gubben som får ta upp sånt men nu är han ju inte hemma så jag hade inget val. Torkar fan hellre upp resterna från en dålig bakdel asså. Usch va det va äckligt. Men stackars Bosse. Nu ligger han o solar i köket med ljuset från takfönstret, hoppas han mår bättre.
När gubben kommer hem idag så har vi långhelg. På hans företag så är dom lediga imorron eftersom det är nationaldagen på lördag som är en röd dag. Visste inte alls att vissa gör så men det är ju helt klockrent. Så borde alla göra när vi annars berövats en dag.
Idag har jag tvättdag, jag gillar dom dagarna. Ikväll blir det kanske bio, om vi orkar det.

Visst är vi söta.. haha. Ps. han är inte nyspydd här =D


Kommentarer
Postat av: Ida

Stackars Bosse bus :( Ja det e verkligen fy pyton med spyor :(

2009-06-06 @ 21:56:13
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Gubben

Mina älsklingar!!!

2009-06-07 @ 11:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0