Imorron åker vi!

Jag är genom svettig och äcklig för först nu kan jag koppla av. Det har vart fullt ös verkligen hela dagen. Slutligen nu har vi packat klart inför fiskeresan.
Imorron efter jobbet kommer gubbens far och hämtar oss för att rulla iväg till Jäckvik. Gubben syrra Stina ska med vilket är jätte skoj, hon är uppe från underbara Götet och hälsar på.
Bosse ska givetvis med, hoppas inte myggen äter upp han bara. Han kommer iaf att älska oss efter denna resan när han har fått springa i skogen hela dagarna, kanske även jagat nån fisk han med.
Där uppe finns varken mobil mottagning, data eller tv vilket ska bli hur gött som helst. Bloggen får därför vänta men det kommer att visas en massa kort sen. För hoppningsvis på mig och storfisken ^^

Idag va inte min sista dag på Zone, men jag är 90% säker på att den dagen är imorron ist. Den dagen har blivit framflyttad så mycket att jag säkert kommer få en chock när den väl kommer. Vad kommer hända sen?

Jag ska förresten bli fadder åt Sarahs Lucas. Jag blev jätte glad när hon frågade mig och ser framemot doppet som är snart.

Ha det så gött nu för det ska jag ha =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0