Jag är gammal!

Idag kom jag knappt upp ur sängen och det berodde inte på att jag va bakis utan för att jag är stel i varenda led. Jag tog ut mig så på brändbollen i går att jag får ta straffet nu. Man är inte i samma form som förr asså *suck*
Jag har även blivit sönder biten av dom jävla myggen. Jag har bakom örat, i örat, runt örat, längst hårfästet, i huvudet, i pannan (mitt jätte horn), på fingret, på armen och ca 35-40 st på benen.. utan att överdriva. Mina ben ser helt vanställda ut efter att alla mygg kalasat på mig igår, så jag har lite svårt att gå för den anledningen oxå. Inte så lätt när 10 st sitter i knävecket. Död åt dom jävla asen!

Ikväll blir det Midsommar travet, jag har aldrig vart på ett trav innan så det ska bli intressant. Är tydligen som en folkfest där sägs det. Jag hade iaf tänkt sattsa på nån lågoddsare och vinna oss ett hus. Håll tummen! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Men stackars dig som blivit så trakasserad utav jävlarna! Hjälper det inte lite om du smörjer dig med myggolja? Min syster brukar ju åka upp till Norrland varje sommar och har ett bra myggmedel, lindrar lite iallafall. Kram!

2009-06-20 @ 15:43:58
Postat av: Ida

Lycka till på travet oxå, hoppas ni får sköj :D

2009-06-20 @ 15:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0