Jag ska till vitrockarn

Ja, jag har äntligen fått tummen ur och ringt en tandläkare. Kan iofs bero på att jag bet av skiten så jag va tvungen. Nästa vecka ska jag dit iaf *ryser* (har stor fobi för vitrockare).

På travet i helgen va det jätte skoj. Det va en massa folk och alla hade öl, stolar och picknick med sig, heja och va glada. Varken jag eller gubben har spelat på hästarna innan så vi hade ju ingen aning om hur eller vilken man ska spela på. Som tur va hade vi med oss några som kunde som hängde med till kassorna. Vi tog hästarna med häftigast namn givetvis och vann nästan i varje lopp vi sattsade. Vi tog iofs nästan aldrig vinnare utan placering (topp 3) och sattsade en tjuga och fick tbax mellan 9-80 kr i vinst + sattsade pengar. Vi gick hem med + och ska absolut tbax igen.

Idag va Bosse hos veterinären för att få sin 1 års spruta. Jag förvänta mig det värsta (att Bosse egga upp alla andra hundarna i väntrummet, springer ner veterinären osv.) Jag kan med glädje berätta att han va hur duktig som helst. Vi va riktigt stolta över han. Han hoppa till lite när hon stack men brydde sig inte så mycket om det utan käka mer godis ist. Vårt duktiga troll!

Imorron ska jag kanske jobba min sista dag på Zone, jag har ingen aning. Dom säger inte så mycket i förväg så jag antar att jag vet mer imorron. Men som det ser ut nu iaf. Kan eventuellt bli en dag till.
Massa att förbereda då oxå inför Jäckvik =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0