Lule(å) dag

Vi fick lite mersamk av shoppingen igår så vi tog bilen till Luleå imorse för ännu mer shopping. Jag har bara vart där som hastigast innan så jag tyckte det va kul att få se stan. Dom had en massa mer roliga affärer än vi har här. Det va även ett litet försökt till storstadskänsla där tyckte jag med en massa uteserveringar. Inte dumt alls, jag gillade stan.
Fick köpt ett par jeans, 2 glas, lite skämtsaker, fiskehatt + väska (jag kommer bli så söt) o en rosa fickplunta. Jag är riktigt nöjd med dagens fynd. Tack igen för skattepengar.. hehe.
Men vi träffade ju på en del stjärnor asså. Först va stan full av poliser o vi fatta inte varför. Men sen kom det några stackare som demonstrera mot nato eller nåt sånt. Sen va det några som hade sytt en nakendräkt med ett enormt frampaket som gick runt där!? Det fanns även ett gäng som vi tror hade svennsexa för det va en stackare som va utklädd i damkläder o rulla runt på marken o gömde sig bakom stolpar (007 stuket), resten filma alla galenskaper han gjorde. Råka hamna med på filmen =/
Vilken dag asså.

Efter middagen hos gubbens morsfars så skulle vi åka o släppa trollet i skogen. Vi sprang nästan igenom för nu har dom satans jävla blodsugarna kommit. Mitt huvud svider o det ska la för fan inte va meningen att man ska få blod på fingrarna när man drar handen genom håret. Hatar dom jävla asen! Tur att man är rödhårig nu dock, asen finns det ju fullt av här uppe *suck*

Ska trösta mig med en kall go nu =D

Kommentarer
Postat av: Ida

Så skoj att du fick shoppat lite till :) Har också shoppat idag he,he. Men fyyy vad äckligt med alla blodsugare! :( Bär din fiskehatt på dig!

Jo jag har fått visa leg i vanlig mataffär innan men det var typ flera år sedan, köper aldrig folköl men igår ville C ha en öl. Ja precis ibland får man inte ens visa på systemet ha,ha. Helt sjukt alltså! Man blir så förbannad! Kram!

2009-06-14 @ 19:56:26
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0