Ojdå!

Jag har inte insett det själv förrens igår att det va visst en evighet sen jag skrev nåt. Det va inte min mening det har bara fallit bort av någon anledning.
Så vad har hänt då? Ja det har vart fullt ös men samtidigt så har inget vettigt hänt. Jag har jobbat väldigt mycket så jag har varit väldigt trött. Sen har jag som alla andra fallit för frestelsen med Twilight böckerna så det har blivit mycket av det. Men det ska bli ändring igen, jag lovar.

Jag är ledig idag o försökte att sova ut. Lill monstret ville dock annat även om han va snäll o lät mig sova till halv 11. Nu gnäller han dock o vill ut. Lika bra att dra sig i skägget.

Jag är förresten väldigt nöjd med mitt hår, har hunnit vänja mig nu..
Så tack för att fler tyckte det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0