Roliga gamla saker

Jag är långt ifrån en hamster o slänger så mycket jag kan så ofta jag kan. Men när jag väl sparar på nåt så är det av betydelse. Jag rensade bland en massa gamla papper (har äntligen köpt mig en mapp så jag kan sortera skiten) så hittade jag ett födelsedags kort från min 20 årsdag som jag fått av Madde o Malii.  Jag blev så glad o lessen på samma gång, svårt att förklara kanske.. eller kanske inte egentligen *suck*
Vet inte vad det är för konstigt datum på kortet dock, inte är det min dag iaf.




Jobbade bara halvdag idag för dom behövde mig några timmar, va inte meningen att jag skulle jobbat egentligen. Jobbet skulle ha sommar lunch idag men jag sket i den. Vet egentligen inte varför men jag åkte hem o tvätta o städa ist.

Vi vet fortfarande inte vad som händer imorron.. gubbtrist!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åhh, herregud!!!

Det kortet hade ja glömt av och även Loodis, hur é de möjligt???

Ska börja kalla dig för de igen :D

Förklaring till datumet: Malin och ja hade överraskning grej för dig hemma hos mig innan vi skulle till Norge och jobba. Då blev de den dagen helt enkelt :)

Sitter och lyssnar på gammal musik och tänker tillbaka på allt som vi har gjort och när ja såg korten på oss här kom en liten tår....

Fan, vi é gamla...Hur kunde de gå så fort???

HELVETE va ja saknar dig gumman, skynda dig hit nu!!!!

ÄLSKAR DIG !!!!

(p.s, ja é inte full, bara nostalgisk :) )

2009-06-24 @ 03:43:24
Postat av: Mig själv

Haha, visst va kortet underbart!!

Tack för förklaringen, minnet blir sämre med åren för vi börjar fan bli gamla..ja!!

Saknar dig massa!

2009-06-28 @ 20:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0