Ska jag våga?

Jag har länge vart trött på mitt blonda hår o haft funderingar på att göra något drastiskt, jag har bara vart så rädd för att jag ska ångra mig. Idag har jag dock gått så långt till att ha köpt färgen. Jag är så sugen på illrött men det kanske är lite väl mycket. Rött är ju så svårt att få bort oxå ifall man skulle ångra sig vilket jag säkert kommer att göra efter ett tag. Det blev iaf den här färgen men jag är osäker på hur rött det egentligen kommer att bli. Ska testa imorron =/



Blir jag nöjd kommer bilder att visas på resultatet, annars så får ni lova att inte skratta åt mig när vi ses tills jag har fått bort skiten =)

Kommentarer
Postat av: Magda

Ja en kom igen nu =) Och sen skickar du ett mms ;)

2009-06-05 @ 21:25:00
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0