Vi såg fågeln dö!

Jag har haft en jätte bra kväll, och vi skulle avsluta den med skräpmat när vi märker att en massa trutar flyger över oss och letar efter rester. Vi slänger några pommes till dom och helt plötsligt kommer det en bil och kör rätt på dom. Dom lämna en mås död mitt på vägen medans dom åker där ifrån och skattar. Vi reagerar inte ens, utan vi sitter som fast frusna och funderar vad som egentligen hände. Visst vissa kanske inte tycker att en mås är så mycket att bry sig om men när man ser den ligga där.. det va jätte hemskt. Gubben tog den och bar i väg den till buskarna. Jag hatar att jag inte reagerade på dom idioterna som gjorde detta och sen skrattade. Det känns i hjärtat. Djur är så oskyldiga!

Annars har midsommar vart jävligt lyckad. Vi grilla, spela brändboll och ingen hade kondis så det va jätte skoj. Alla va helt döda efteråt. Sen lugna vi ner oss och spela kubb, det gick lite bättre. Trodde inte kvällen skulle bli så lyckad men jag hade fel som tur va. En jätte bra midsommar blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0