Då kom måndagen..

Sitter här framför dumburken nu o har egentligen inget vettigt att skriva eller att göra. Jag sov jätte dåligt inatt när jag väl hade lyckats somna så jag är rätt trött. Inte fick jag sova länge heller för Bosse kom o hoppade på mig, det va dax att gå upp tydligen. Fick mig iaf ut på en promenad med han. Måste bara säga att Haltin är underbart bra, den kan verkligen rekommenderas till "draghundar". Enda nackdelen är att man får absolut inte dra han i kopplet när han har den på, så hittar han nåt äckligt på marken får man helt enkelt lov att ta det för hand. Men det är ändå värt det =)

Idag är gubbens första dag på jobbet igen, jag hoppas det går bra för han. Av själviska skäl hade jag dock önskat han va hemma med mig. Så tomt utan han ju!! Vill oxå ha ett jobb snart!!

Försöker få tag i min stjärtförmedlare, det är lika svårt som alltid. Jag har en dubbelbokning imon som jag måste fixa, men hur ska det gå nu!? Jag vette fan!! *suck*

Om några timmar är det iaf 6 dar utan cigg. Fan va jag är bra ibland =D

Kommentarer
Postat av: Gubben

Du är bäst om jag får be ;)

2009-03-09 @ 19:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0