Frölunda möter HV71

Precis som Göteborgarna är Skellefteå borna helt galna i sitt hockey lag. Tror halva huset här satt o glodde på matchen igår. Under oss va det ett jäkla liv iaf. Vi tittade oxå lite grann, hade ju vart kul om dom gick vidare. Nån gång efter 11 stod det iaf klart att Skellefteå gick vidare till semi. Jag hade ju hoppats på detta, inte för att jag bor i stan utan för att dom då kanske skulle få möta Frölunda så man kunde få se nån match live. Såg nyss på hemsidan att så blir inte fallet.
Jaja.. dom kan ju mötas i finalen om dom vinner sina matcher *håller tummen*

Den här dagen började inte bra. Jag blev väckt av min stjärtförmedlare som sa att han hade bokat nya tider till mig. Ja men skicka ett brev till mig då! Ge fan att ring! Ska iaf dit på fredag redan igen. Va fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0