Helgen..

Fredagen va lugn o skön.
Lördagen började med en promenad i skogen med Bosse. Han hade inte fått va ute o sprungit på nästan 1 vecka så det va behövligt. Han börjar bli könsmogen så det är rätt jobbigt just nu. Massa gnäll o lagom med juck. Underbart med hund o alla dessa perioder =)
Vi fick iaf byggt oss vår första snögubbe. Bosse försökte hjälpa till så mycke han kunde genom att försöka riva den.







På kvällen hade vi en myskväll framför tvn o glodde på melodifestivalen. Vi slog på stort o hade köpt kex o ostar + att vi drack rosa drinkar =D
Jag tyckte inte att rätt låt vann men det fanns ju betydligt sämre.



Medans vi hade det trevligt i vardagsrummet hade Bosse det trevligt i våran säng (där får han absolut inte va, så han passar på när vi inte ser) o tuggade sönder min kudde. Så här ser varje hörn ut på den nu. Jag blev jätte glad! Tur vi ska till Ikea om ca 2 veckor så jag får köpa mig nån ny. Hundjävel (älskling)!



Idag är gubben min ute o åker skoter. Vi fick ingen hundvakt så jag fick stanna hemma. Som tröst ska vi käka pizza sen =)
Idag är det nästan vår ute. Några + grader vilket gör att det är jätte gött ute. Snön har börjat smälta så det liknar Götet nu med allt slask, men det är mycke snö som ska bort så det dröjer nog en stund till.



Kommentarer
Postat av: Ida

Jobbigt att Bosse börjar bli könsmogen, förstår att ni har mycket att stå i :( Tråkigt det där med kudden.

Tycker inte heller att rätt låt vann! Inte alls en schlager! Vad mysigt ni verkar ha haft med mumsig mat :)

2009-03-16 @ 08:53:42
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0