Intervjun

Nej ingen arbetsintervju tyvärr men jag va på ett kontor o prata med en snubbe som är socionom. Det är det som jag har funderat på att börja plugga. Han va väldigt bra o svara på många av mina frågor, satt ju där i nästan 1 timme o tjöta. Jag är fortfarande kluven om hur jag ska göra men han va till bra hjälp. Kanske att man kan få träffa mer folk sen o tjöta med dom oxå. Inte fel att visa upp sig o kanske få lite kontakter =)

Vårat lurviga troll har förresten blivit jätte duktig. Han klarar sig i nästan 2 timmar själv nu vilket underlättar väldigt för oss när man ska iväg på nåt. När vi är hemma så skäller han gärna på grannarna när dom väsnas i svalen men han verkar inte gör det när vi är borta vilket är jätte bra. Tror han vill skydda oss på nåt sätt när alla är hemma o han hör oväsen.

1 vecka utan cigg idag! Har börjat snusa mindre oxå! =D

Kommentarer
Postat av: linda

du är bäst... fortsätt kämpa! <3

2009-03-11 @ 10:13:18
URL: http://mizzpinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0