Ledig fast egentligen inte

Jag är ledig från jobbet för dom skulle iväg på nåt möte halva dagen. Inte fel att bara få va hemma en tisdag så där. Det är dock en massa o göra här hemma så ta det lugnt är inte så lätt. Gubben sa att jag skulle släppa allt men det kan jag väl inte göra heller. Jag tar nog hand om tvätten,dammsugningen o maten så får han kanske disken ;)

Försöker fylla i tidsrapporteringen för Lernia. Det är inte lätt, speciellt inte när man ringer dom för hjälp o inte ens dom vet. Jaja.. väntar på samtal från dom när dom löst det. Jätte rörigt ju.
Sen ville facket o a-kassan ha en massa info o papper. Ännu rörigare. Fattar inget.

























1 månad utan cigg! Helt otroligt vad jag är bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0