Min romantiker!

Igår när gubben min kom hem från jobbet hade han med sig blommor till mig. Han brukar faktiskt lite då o då överraska mig med blommor även om det inte är nåt särskilt. Han tycker jag ska ha det bara säger han, fast igår va våran 1,8 års dag! Tack du fina gubbe! ;)

Jag är svag för tulpaner


Idag är jag en bra hemma fru. Håller på o tvättar, har bäddat rent i sängen med våra nya fina lakan (blått till han o rosa till mig), diskat, tagit 2 långisar med Bosse o ska om nån timme eller 2 börja med maten.

8 dar utan cigg nu. Räkningen kanske börjar bli lite tjötig men det hjälper till o peppar mig, även om jag har en snus i käften nu =D Blir nog 1 eller 2 till sen ikväll under hockeyn då vi ska glo med några kalla goa öl.. hehe. FRÖLUNDA!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilka fina blommor :) Så gulligt av honom! Duktigt du är som kämpar på med rökslutandet! Kramis.

2009-03-11 @ 18:45:46
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: linda

vilken romantiker.... det förtjänar du!



love u

2009-03-12 @ 10:48:17
URL: http://mizzpinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0