Nästan ovän nr 2

Kom nyss hem från stjärtförmedlingen. Mötet började inte bra, kände att min stjärtförmedlare gick på mig idag så jag högg tillbaka. Han tog åt sig o jag tog åt mig. Det slutade iaf okej för han är ju oftast okej.

Jag o Bosse börjar bli vänner igen. Hans söta o charmiga sätt har gjort att jag måste pussa på han. Men jag o gubben har kommit överrens att vi måste bli hårdare mot han. Säga till ordentligt när han gör fel o nu när alla perioderna är så är det extra viktigt att han vet vad som är fel.

Nu väntar jag bara på att gubben ska komma hem, lite mer än 1 timme kvar. Vi ska åka o handla veckans mat. Det är riktigt kurr i magen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0