Ovänner!

Just nu är jag o Bosse inte vänner. Jag är rätt trött o arg på han. Inte nog med att han bet sönder min kudde som finns på bild i inlägget nedanför.. såg nyss att han även bitit sönder mitt lakan. 2 hörn är borta o ett stort hål i mitten. Helt underbart! Det va bara att kasta, blir inget snyggt o laga. Får kolla om det finns nåt nytt när vi ska till Ikea om 2 veckor. Blir så less bara. Nu får Bosse hålla sig borta från sovrummet när vi inte har koll på han, dörren ska va stängd för jag vill inte ha mer förstört nu. Han vet att han inte får va i sängen men ändå ligger han där o tuggar *mutter*

Har ändrat designen på bloggen idag. Tyckte det blev fint o lite bättre än sist =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Det har blivit jättefint här :)

2009-03-16 @ 08:54:12
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: linda

vad fint det blev... kalasbra!! <3

vilket litet monster han är....

2009-03-16 @ 13:46:49
URL: http://mizzpinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0