Planering

Visste inte att så mycke måste fixas om man får jobb. Så mycke samtal som ska ringas. Min stjärtförmedlare fick jag ju givetvis inte tag på idag (ovanligt va). Så jag mailade o sa att ring mig så fort du kan! Tror dom tar hand om a-kassan? Måste få veta.
Skulle vart hos Lernia i dag o signat papper men det blev ändrat till imon bitti. Har en massa frågor till han oxå. Lite rörigt med allt just nu. Vet mycke lite om allt. Fick iaf reda på lönen.. ^^ synd man inte jobbar heltid kan jag säga.
Det är mycket pirr i magen nu vill ja lova. Vill bara att allt ska gå bra.
Skicka mig goda vibbar på onsdag!

Jag vågar inte säga för mycke men Bosse verkar ha lugnat ner sig lite nu. Dom senaste dagarna har han varit jätte mysig. Mer sånt för det gillar vi =)

Ska snart börja förbereda kycklingröran till bakpotatisen. Blir inte så ofta nu som jag får ge gubben mat på bordet när han kommer hem. Tror dock han ska överleva ;)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0