Så nervös!

Klockan 1 ska jag va på en arbetsintervju. Det kom så plötsligt att jag har inte ens förberett mig så som jag skulle vilja. Jag är sjukt nervös. Skulle behöva råd men min stjärtförmedlare får jag ju givetvis inte tag i, tur det är några timmar kvar så kanske kanske. Vet inte riktigt vad stället ligger heller.
Nu känns självförtroendet helt i botten, fast jag får komma på intervju. Jag grubblar o tänker att det finns ju alltid nån som är bättre än mig, varför skulle just jag få det. Måste skärpa till mig innan intervjun, ingen nervösitet får synas.
Jag är bäst ^^
Uppdatering kommer sen.. om jag inte svimmat.

15 dar utan cigg förresten!

Kommentarer
Postat av: linda

jippie... äntligen! vad är det för jobb?! bli nyfikien...

håller både tummar och tår! <3

2009-03-18 @ 11:51:53
URL: http://mizzpinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0