Vad kostar en öde ö?

Nej det handlar inte bara om att man är kär o galen o önska man va dom enda på hela planeten. Jag vill komma bort från folk. Från att komma från en storstad kanske det är lite märkligt men jag är så trött på folk helt enkelt, det finns för många! Okej nu är det kanske inte så allvarligt men jag hatar grannar o detta hus! Känns som att bo i ett papphus som bara väntar på att rasa. Inte ska det va meningen att glas i skåpen ska röra sig så mycke som det gör bara för att en lastbil kör utanför på vägen? Jag är trött på att höra allt vad grannarna gör, lyssna på deras skitmusik, allsång o fjortisar som ligger utanför o skriker att dom är så fulla. Är dom inte discogrannar så är dom gnällkärringar som ska klaga på allt. Hitta nåt bättre o göra o ge fan i att tro att tvättstugan är nån enmans grej!
Ja vi söker nytt för fullt så jag kan faktiskt gnälla o klaga över detta helt lagligt.
Kanske att suget efter cigg har blivit så stort nu att jag måste få ur mig lite galla. Fast iofs har jag hatat dom sen jag flytta in så det kanske inte spelar någon roll. Jag behöver starkare snus tror jag iaf.

Kommentarer
Postat av: linda

usch vad jobbigt det låter!!!

2009-03-08 @ 10:49:28
URL: http://mizzpinklady.blogg.se/
Postat av: Ida

Men fy det låter inget vidare! Hoppas verkligen att ni får en annan lägenhet snart. Kram!

2009-03-08 @ 18:41:06
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0