Visning idag

Om ca 2 timmar ska vi iväg på en lägenhets visning. Chansen att just vi ska få den är inte stor så jag försöker att inte hoppas för mycket. Men den verkar ju perfekt.. vi måste bara få den!
JAG VILL, JAG VILL!

Jag är ledig idag. Va helt perfekt att börja jobba med 2 dar. Verkar dock som att det är en bit kvar tills jag har kommit in i jobbet. Mycket att lära upp sig på även om vissa delar är repetition. Arbetskarmaterna är helt okej, dom säger inte så mycket men de tär typsikt norrländskt. Blir nog bättre sen. Arbetsuppgifterna är till mesta dels roliga, förutom när man bara får göra "skit jobbet". Det blir nog bra detta.
Tänk att huvudkontoret ligger i lilla Skellefteå när dom finns i överallt. Lite häftigt.
Fick besök från min kontaktperson på Lernia igår som ville kolla till mig. Han berätta lite saker som jag inte vet om det va hemligt eller inte. Jag ska iaf få en ny kontaktperson från Umeå ist. Känns väldigt tråkigt.

Ingen kan väl ha undgått Frölundas skit spel på sista va. Vad händer!? *mutter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0