Dom fläskiga hurtbullarna

Jag o gubben har nu gett oss fan på att komma i form. Inte för att han behöver det, killen som får större magrutor av pizza, men jag behöver det. Ca 5 kilo vill jag ska bort o nu ska dom fan det oxå.
Så idag har vi vart ute o joggat i en slinga i skogen. Tänkte att vi får la ta det lite lugnt så här i början så vi gick ibland oxå, men mestadels så jogga vi. Tänkte köpa träningskläder på lördag, det blir lite roligare så, man blir lite mer peppad på nåt konstigt vänster.
Så nu ska vi ge oss ut 3 dar i veckan. Blir nog en bra början.
Skulle detta på nåt vis skita sig (vilket kan hända pga lathet) så ska jag testa Magdas dunder kur.




Det har vart jäkligt gött att va ledig idag, känner inte alls för att jobba imorron. Vet inte ens hur nästa vecka ser ut, om det ens finns nåt för mig då. Illa!

Dax att laga lite käk, gubben sover på soffan. Sen ska vi faktiskt se Twilight. Jag vet att vi är lite sena av oss här men nu ska det bli av iaf. Hoppas den är så bra som det sägs.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktiga ni är gumman :) Själv har jag lagt träningen på hyllan ett tag, har ingen motivation just nu he,he. Lycka till nu och kämpa på :)

2009-05-21 @ 18:23:50
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Ida

Glömde skriva att bilden är hur söt som helst :)

Och förresten tack ( angående lägenheten) Du ska se att eran tur också kommer :) Jag håller både tummar och tår för er! Kram!

2009-05-21 @ 18:30:14
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0