Jag blev kär i ett moln

Jag vet att det låter helt sjukt men jag blev helt förtrollad av ett moln. Det har växlat här idag mellan regn, åska och sol o när vi åkte för att handla så såg jag detta moln som inte alls passade in. Såg nästan photoshopat ut. Det va så fint.
Bilden gör den inte rättvis, det va helt sjukt.




Jag hittade inga träningskläder idag, fanns inte ett enda sett att köpa. Jaja, jag får la leta vidare, fick köpt ett par balerina skor iaf. Behövde nya.
Idag gick det iaf lite bättre att springa än sist, hull tempot bättre o snabbare =) Bosse va med oss o sprang idag, det gick hyffsat bra faktiskt. Han är helt slut nu iaf.

Usch jag är jätte seg, men jag försöker bli pigg för idag ska jag va social. Ska på Station med Helene. Hon ville ut o svänga på arslet så dår får man ju göra det.
Värmer upp med en kall going nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0