Kanske dax för lite nytt

Jag hatar att lägga pengar på nödvändiga saker som dammsugare. Det är ju så tråkigt. Nu är det nog dax dock att skaffa en ny. Eller? =)




Igår hade jag en känsla i magen att det va min sista dag på Zone. Inget dom säger men jag kände det som så. När jag ska gå hem så säger dom att vi behöver dig kanske inte mer nu, får se hur mycket vi får in i slutet av veckan. Så nu ska dom ringa på fredag o meddela dommen. Känns jätte jobbigt. Jag vill inte sluta. Men inte ens ett avsked man fick från dom, tycker det är jätte dåligt av ett sånt företag. Okej nu vet jag ju inte om det va sista dagen i går.. men ändå. Ingenting man får, tror inte det blir nåt heller.

Min goa gubbe vill muntra upp mig så det blir antingen bio eller middag ute idag. Jag vet faktiskt inte vad jag känner mest för, får fundera lite till. Ska bli kul iaf!

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj vilken dammsugare hi,hi ;) Ja det e nog dags att köpa en ny :)

Vad tråkigt med jobbet gumman :( Det är så jävla trist! Jag hoppas verkligen att det kommer in mer jobb så du får vara kvar :) Håller tummarna för dig! Kram.

2009-05-28 @ 19:36:47
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Tack Ida, släpp inte tummen =)

2009-05-28 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0