Min stackars lilla älskling

Bosse är skadad o det är mitt fel. Vi klippte klorna på han o han har vita klor så man ser pulpan jätte bra men ändå så på nåt sätt så klippte jag för långt in. Han skrek o vände sig sedan om o gav mig en puss. Han blödde jätte mycket vilket det gör när sånt händer, men det är första gången för han.
Vi plåstra om han för vi hade ingen salva hemma. Han verkade iaf inte bry sig mer vilket är jätte bra. Nu springer han o är galen som vanligt =)
Mitt hjärta gick sönder. Gud va hemskt det va. Min stackars lilla älskling.
Dom flesta klipper ju för långt in nån gång eller flera gånger, hade hoppats på att aldrig göra det bara. Får muta han med massa gull o godis för att han ska låta såret va. Vet att man inte ska gulla utan låssas som inget har hänt, men det är inte alls lätt ju så nu ska jag gulla lite mer.

Söta älsklings Bosse!

Kommentarer
Postat av: Ida

Stackars Bosse bus :( Skickar en elektronisk pöss till honom hi,hi.

2009-05-14 @ 19:30:48
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Tack Ida va söt du är. Han verkar läka fint som tur är.

2009-05-14 @ 19:31:51
Postat av: Anna

Usch o fy..vet att det lite scary men slutar ju som sagt tillslut. Potatismjöl är bra o lägga på om man inte har "quick stop" hemma eller liknande. :)Så slutar det fort..

2009-05-16 @ 12:56:17
Postat av: Mig själv

Så kul att du titta in Anna o tackar för tipset =)

2009-05-16 @ 18:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0