Slösat pengar

Idag fick jag gjort ett sånt där onödigt köp som jag skrev om i förra inlägget. Det blev dock ingen ny dammsugare denna gången utan en ny epilator. Skulle fixa bena förrut men får inte igång skiten. Gubben kolla på den o konstantera att laddaren är död. Så med 1 1/2 håriga ben åkte vi o köpte en ny. (fick gjort ett halvt ben).
Den nya känns bättre o har tom en lampa som lyser upp småhåren. Jag gillade den. Så onödiga pengar bara, dom är ju inte billiga.




Det blev varken bio eller middag ute idag. Vi hade så många ärenden att det fick bli hämtmat ist. Men det är inte fel det heller. Får bli bio på söndag ist, får hoppas man inte är lika slut då.

Kommentarer
Postat av: Magda

Min skuldra är inte bättre. Innan retade jag mig som mest på den men nu gör de väldigt ont =/ Så ska på apoteket o köpa piller..



Hoppas det går bra med benen :P

2009-05-29 @ 10:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0