SNÖ av min gubbe

Jag har ett tag kollat in ett jätte fint långhalsband från SNÖ med lila stenar men det har aldrig blivit av att jag köpt det när jag haft pengar. Men igår gav gubben mig en slant så att jag kunde gå o köpa det idag, vilket jag oxå gjort nu =)
Tack min goa gubbe!




Idag är jag ledig o sov till runt halv 11, lite ångest för det faktiskt. Har dock hunnit vart på stan, diskat o dammsugit. Hoppas trollet slutar fälla snart, så tröttsamt att städa jämt. Han fäller ju inte lite heller nu på våren. Nästan så man önska han va en nakenhund, om dom inte hade vart så fula o inte gos vänliga då.

Nu ska jag njuta av min lediga dag med vindruvor o en bok i soffan.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad snyggt! Vad snällt av honom :)

2009-05-05 @ 17:05:35
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Tack =D

2009-05-06 @ 18:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0