Trist, grått o mer trist

Det regnar o jag har absolut inget vettigt för mig. Kan inte ens ta en lång promenad med Bosse. Fick bli en kortis för jag hitta inte dom rätt kläderna för detta skeet väder. Trist!

Blev väckt av bror min idag, trodde nästan dom hade kläckt men så va inte fallet.. än iaf. När vi pratade så kände jag iaf hur mycket jag längtar ner nu. Jag börjar sakna min familj sjukt mycket, nu när den ökar i antal oxå.

Känner inte alls för att jobba imon så jag får la försöka njuta av att jag är ledig idag.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det var grått och trist här imorse men nu skiner solen :) Du får la ta med daj göbben din och flytta ner hit igen :)

2009-05-05 @ 17:06:32
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Hehe.. brukar dock va fint här ;)

Men kanske att det blir nerflytt nångång.

2009-05-06 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0