Bortrövad på lunch

Idag kom Danne och Ante för att ta med mig ut på lunch. Där va givetvis Helen också med två till. Det blev god kinabuffé och mycket skratt. Herregud jag kände mig som 15 år igen, det va riktigt skoj.
När vi va klara kolla vi runt på stan lite innan jag skulle hem och fick skjuts enda till dörren.
Stan är verkligen död på arbeten när ett gäng idioter kan samlas.. haha.

Stackars gubben ska jobba över idag så nu blir det några sega timmar. Ska nog va lite duktig här hemma. Det har fått förfalla lite nu när jag vart sjuk. Jag mår mycket bättre idag än på länge, helt underbart!

Gubben har föresten fått fast jobb nu, han är den enda. Men så är du ju bäst också ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Så skoj att gå ut och luncha :) Jag gjorde det idag jag med, inne i stan. Typ i närheten utav Gamle port :) Gött att gubben din fått fast anställning, grattis :) Kram!

2009-11-05 @ 16:54:32
Postat av: Mig själv

Ida: Tackar gums, det är underbart =)

2009-11-06 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0