En dålig start på en bra helg

Fredag: Lugn och skön tror jag. Minns inte, jag är ju fan senil.

Lördag: Vi blir väckta runt 5 på morran av en kompis i nöd. Vad som hände får vara osagt men vi va hemma igen runt 8. Då sov vi nån timme innan det va dax att fixa i ordning inför resan.

Gubben hade bokat in oss på Hotell Lappland =D Detta va andra gången vi va där, sist va när jag fyllde 25 år. Det va lika fint och underbart som då. Trodde dock att vi skulle fa samma svit som sist men det blev rummet brevid. Fast inget att klaga på där faktiskt, fast sängen kunde vart lite hårdare.

Vi bada bubbelbad, basta och drack öl. Tog en kall i baren innan vi kom på att man faktiskt fick köpa med upp på rummet.
Måste ha ett eget bubbelbad nån gång i livet, vi lämna knappt badrummet =)

Hotellfrukosten är ju aldrig fel. Vi lasta tallrikarna fulla samt 2 glas var med juice.
Det va såå gött!
Tack för allt gubben, du är bäst!

Söndag: Hämta trollet som vart hos sin farmor och farfar. Farmor va snäll och sov över här och jag tror inte att Bosse klagade, han blir alltid så bortskämd.

Till middag hos dom bjöds det på en jätte god smörgåstårta och till efterrätt en choklad och marängtårta. Inte nog med det, på kvällen blev det ännu mer smörgåstårta och kakor hemma hos Linda som hade kalas.
Jag somna rätt gött sen med magen full av underbar skit =)

Måndag: Idag har jag vart ute på en långis med Bosse. Det va sånt underbart väder ute. Det har nämligen snöat massa här i helgen och idag skiner solen så jag va tvungen att ge mig ut.
Gubben ska jobba över idag så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken underbar helg ni haft! Vad avundsjuk jag blir på er, vill också bada i bubblor, äta och dricka gott :) Men guuuud smörgåstårta är det bästa jag vet, och den där marängtårtan lät jag också väldigt läskande ;) Kramis!

2009-11-09 @ 15:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0