Håller tummen

Då har jag nyss kommit hem från skitförmedlingen. Jag skulle dit för att visa intyget från Zone och redovisa arbete. Jag träffade på min handläggare och tillsammans la vi upp mig på 4 jobb till, dom som kommunen "lottar ut" och enligt han så hade jag ganska stora chanser så jag skulle absolut inte ha mobilen avstängd. Jag vill ju absolut inte hoppas för mycket men det lät ju bra, även om jobben är som dom är.

Trist att det är måndag igen, det innebär att gubben inte kommer hem än på länge. Han skulle bli tvungen att jobba över mycket och länge denna veckan. Jaja, tur dom har att göra iaf.

Vad som mer är tur är att pengarna kommer denna veckan. Det har vart otroligt fattigt här hemma ett tag nu. Nudlar, bacon och pasta ungefär. Det värsta är att Bosses skitpåsar är slut så vi "låna" några av kommunen som hänger på stolparna runt om.
Det har dock regnat här uppe värre än i Götet skulle jag tro så vi fick hänga dom på tork. Tur man har torkskåp =)

Det är inte återvinning, jag lovar!




Kommentarer
Postat av: Gubben

Återvinning är bra, knepiga att tvätta ur helt bara ;P

2009-11-26 @ 17:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0