Idag är en sån dag

Inatt hade jag jätte svårt för att sova, ändå vaknade jag tidigt imorse. Jag borde ha gett mig iväg till skitförmedlingen för att lämna in mitt arbetsgivarintyg från Zone, men jag känner fan inte för det, inte idag. Skulle vilja kolla runt lite på stan också, men det får la bli i morron då. Kanske bättre väder då med.

Bosse fick sig ist en promenad runt området. Tror inte han blev ledsen för det, jag fick däremot städa hela hallen efter att vi kom tillbaka. Det är så fruktansvärt lerigt och skitit ute nu när snön har smält bort, och givetvis ser Bosse likadan ut när han vart ute. Handduken som vi torkar av han med blir kolsvart. Bara till att tvätta, varje dag.

Det verkar föresten som att lillsyrran♥ kommer att komma upp för att fira min födelsedag med mig. Jag längtar jätte mycket efter henne. Ska bli så underbart att få lite besök. Det kan bli lite ensamt här ibland, specielt nu när gubben jobbar från 6-18. Men men.. det är tur att dom har att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0