Jag bjuder på denna

Idag är en regnig o dyster dag. Tror inte det har regnat så här mycket på en evighet. Det ska ju för fan snöa nu! Bosse har tyvärr fått lida för detta. Hade tänkt gå vid älven med han men har absolut ingen lust i det här vädret. Inte heller tänker jag ge mig av till skitförmedlingen. Ge mig bättre väder först!

Jag kolla igenom min mobil igår kväll och rensade lite bland alla miljoner bilder som är tagna från 39 årsen. Jag hittade denna bilden som är från Borås parkeringsplats efter en vistelse hos Andreas. Det va en av alla bilfärder med Madde och Berra.
Jag bjuder på denna, denna regniga skitdag! Och ja, vi hade legat på stranden och solat innan =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken skön bild gumman :) Pöss på dig.

2009-11-20 @ 18:03:09
Postat av: Madeleine

Jag VILL ha ner er hit nuuuuu.

Tänk va mycket kul vi kan hitta på, SNÄÄÄÄLLA!!!!!!!!!!!!

2009-11-28 @ 00:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0