Kors i taket!

När jag vaknade idag så såg jag att det snöade. Mett ett stort suck så begav jag mig ut och iväg till skitförmedlingen för att lämna in lappen så man får sina stackars kronor.
Det visade sig dock va ett ganska gött väder att gå i. Det tar ca 20 min att gå in till stan så när jag va klar där tog jag en omväg hem, givetvis med musik i öronen. Jag börjar älska snön mer och mer.

Iaf när jag är på skitförmedlingen så träffar jag på min gamla handledare. Vi börjar tjöta om hur läget är osv, sen visar han mig nåt helt nytt som har kommit in. Komunen har lovat jobb till 50-100 ungdomar. Ja jag räknas faktiskt fortfarande som det eftersom jag va under 25 när jag skrevs in där. Deltidsjobb räknas inte då.
Jag skrev iaf upp mig på 5-6 jobb. Det gäller ca 6 månader, och visst man får minilön men mer än jag har nu. Trodde aldrig det skulle va givande att gå dit men idag vart det kors i taket av förvåning. Ska jag bara hålla tummen att jag får komma på nån intervju.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller mina tummarna för dig, det vet du gums :) Pöss.

2009-11-11 @ 16:17:20
Postat av: linda

håller alla tummar jag har.... <3

2009-11-11 @ 20:53:31
Postat av: Mig själv

Tack mina söta gums!

2009-11-12 @ 13:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0