Okänt virus

Då har jag nyss kommit hem från sjukhus plågis. Som vi sa till varann så hoppas vi på att inte ses nån mer gång =)

Jag fick cykla dit i "krullhårsregn" och när jag väl kom fram så luktade jag avfall. Jag gör alltid samma misstag och klär på mig mer än nödvändigt, speciellt när jag ska cykla. Jaja, jag ursäktade mig lite snygg iaf.

Hon blev helt förskräckt när hon såg min hals och då är den ändå lite bättre idag. Det va definitivt en bieffekt från narkosen men ingen bakteri som hon trott när jag fick penicillinet utan detta är nåt virus.
Jaha.. men vadå för virus? Ge mig nåt som tar bort skiten då? Men det gick ju inte för dom visste inte vad det va. Ja men roligt, nu känner jag mig inte alls mindre mysig. Fan vad äcklig jag är.
Men eftersom det verkar gå åt rätt håll va det nog ingen fara och jag skulle absolut fortsätta med penicillinet.

Operationssåret såg iaf fint ut och hon tog bort några stygn åt mig. Dom ska ju egentligen låtsna av sig själv med några satt så löst så det va lika bra. Tror jag har 1 stygn kvar nu.
Hade det inte varit för min hals så hade jag fått börja äta vad jag ville idag. Visst är livet bra underbart ibland!

Jag frågade även om slutsumman på kalaset, och jag kommer att få hem en räkning på ca 4800 kr, + att jag har ju betalat 1600 kr innan. Jag hade alltså helt rätt, att hela skiten skulle gå på mellan 6000-7000 kr. Helt jävla underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0