Sammanfattning..

New Moon Va helt underbart bra! Kan påstå att den va lite bättre än Twilight. Visst böckerna är alltid bättre vilket jag borde veta för jag har läst dom 3 gånger. Jag måste bara se den igen snart, vilket vi kanske gör när det har lugnat ner sig lite. Tänker inte vänta tills den kommer på dvd.

Dock ska hela biografen ha en STOR känga i arslet, när filmen skulle börja va allt svart. Kan säga att det blev lite panik där inne och fler än jag började skrika över att vi missa ca 1-2 minuter i början av filmen. Riktigt dåligt av dom, min bakfyllemage hade gjort ett bättre jobb.

Idag har vi vart duktiga och storstädat här hemma. Det innebär att man flyttar möbler för att få bort allt Bosse hår.
Nu ska vi snart ut på en långis med Bosse. Det regnar inte kors i taket idag utan solen skiner.
Efter middagen ska vi iväg med några vänner och bowla, sen får man la se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0