Tant Mimmi

Idag fick jag gå upp tidigt för jag skulle iväg till Linda för att passa lilla Lukas 1 år. Hon skulle iväg på lite ärenden så självklart ställde jag upp.
Jag har inte vart barnvakt på länge så jag va lite nervös men det gick ju hur bra som helst. Han va väldigt lätt att underhålla, sen är det ju faktiskt lite kul att få va barn igen.
När hon kom tillbaka så bjöd hon på en god lunch innan det va dax att för mig att ge mig hem till den lurviga.
Barn är härliga men det är även rätt gött att kunna lämna tillbaka dom.
Jag är föresten tant Mimmi efter detta =)

Ikväll skulle vi träffas igen för att käka tacos och spela lite spel. Det blir nog trevligt och i precis rätt kurs.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hi,hi så roligt tant Mimmi :) Ni får säkert en skojig kväll också. Kram på dig.

2009-11-13 @ 17:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0