Veterinärtid

Uppe tidigt idag för jag skulle ringa veterinären för frågor om kastrering. Gubben har äntligen gått med på att det kanske är det bästa för alla just nu.
När jag pratade med dom så gav dom mig ett alternativ. Man kan tydligen kastrera hunden genom en spruta som börjar värka efter 14 dagar och som går ur hunden efter ca 3 månader. På detta vis kan man se hur hunden påverkas av en kastrering ifall man vill göra en sådan pga hormonella skäl.
Det kan ju inte bli bättre så jag bokade in trollet på tisdag.
Blir han inte lugnare så slipper jag en upprörd gubbe för att Bosses bollar är borta =)


Älskade troll!


Kommentarer
Postat av: Gubben

Stackar´n :/

2009-11-29 @ 09:33:19
Postat av: Stina Österlund

Moahahahahahaha! >:] Bosse ser alltid så söt och oskyldig ut. ;)

2009-11-30 @ 03:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0