Bosse prutt

Bosse är världens sötaste, speciellt när han pruttar för han vet inte om att det kommer från han. Han blir lika rädd och förvånad varje gång. Han kollar bakåt för att se om det va nån där, när ingen är där så börjar han sniffa sig i skrevet.
Igår när vi va ute och gick så la han av en ganska hög prutt. Det är ovanligt så jag trodde först det va gubben men han skyllde på Bosse. Grejen är att jag tror han för Bosse blev precis så där förvånad och söt som han alltid blir när det låter där bak.

Vilket jävla inlägg.. haha. Men det är mitt gosetroll det.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahahah! Det här är ju typsikt min humor så jag gilla detta inlägget :) Stackars Bosse-prutt som inte förstår kroppens ljud he,he. Kramar till er!

2009-10-14 @ 17:50:48
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0