Då va det snart dax..

Jag va tungen att gå upp med gubben idag. Jag fick inte äta något efter kl. 7 imorse vilket känns nu för jag är hungrig igen. Jag vet mycket väl vad detta kommer få för betydelse sen. Hatar illamåendet efter en narkos, bara jag fick i mig tillräckligt så jag slipper kräkas sen.
Har iaf 2 timmar kvar att dricka vatten på.

Jag somnade faktiskt riktigt gött inatt, men det hade aldrig gått utan lite hjälp.

Just nu förvånas jag av mig själv, hur lugn jag faktiskt är. Antar att jag ska vara glad för att jag hade några lyckopiller kvar.

Jag vill bara få det gjort nu och jag är så jäkla glad över att jag kommer att sova under tiden. Dock lite irriterad över att jag måste ligga kvar minst 4 timmar efteråt. Men jag kommer nog att ljuga mig hem, det är jag bäst på. Men kommer att va tacksam för att idiot tanden är borta.

Kanske att man kan tjöta till sig en vaccin spruta när man ändå är där?

Plågis på ett sjukhus kan inte bli mycket värre för mig, så tänk på mig om några timmar!

Då ska jag förhoppningsvis sussa gött snart =/

Kommentarer
Postat av: Ida

Gumman jag tänker på dig och håller tummarna HÅRT!

Stor kram!

2009-10-27 @ 16:04:17
Postat av: Ida

Jag är så nyfiken på hur det gick, uppdatera! :) Kram.

2009-10-28 @ 14:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0