Det är så typiskt

Jag känner knappt nåt längre där dom drog tanden. Svullnaden är nästan borta men jag är lite öm överallt fortfarande.
Det värsta nu är min halsfluss historia. Jag fick penicillin igår men än har det inte hjälpt. Jag försöker spotta ut skiten för svälja är ju som att misshandla sig själv. Jag har blemmor stora som ärtor i hela munnen, jag är jätte mysig just nu.
Inatt fick jag sova med en dräggel handduk på kudden. Det gjorde så ont att jag gav upp försöket att ha kvar all saliv i munnen. Varför får man så sjukt mycket saliv när man inte kan svälja? Jävlas kroppen med en?
Trotts detta ska jag göra ett tappert försök att ge mig ut idag. Vi är några stycken som har bokat bord för att kolla på hockeyn. Varje gång vi har planerat nåt där Frölunda är inblandat så händer nåt sånt här, men idag ska jag va envis. Jag ska tvinga i mig nån soppa med en stor kall go jävel. Det kommer göra för jävla ont.. men det får det va värt för idag.
Förlorar Frölunda så har jag förhoppningsvis iaf smittat några SAIK fans med halsfluss.. hehe.

Heja Frölunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0